Ερωτικές Μαντινάδες

Ερωτικές Μαντινάδες


Για την Καρδιά

Ήρθε καιρός οι δυο καρδιές να ζήσουνε ομάδι
κι η μια τσ'άλλης να δώσουνε τσ' αγάπης το σημάδι.



Αν μ’ αγαπάς με την καρδιά δείξε μου σημαδάκι
όταν κρατούμε στο χορό σφίξε μου το χεράκι



Ήθελα χτύπος της καρδιάς, να 'μαι κι αναπνοή σου
να κρέμεται από πάνω μου, ολόκληρη η ζωή σου!



Παρ' τη καρδιά μου βάλτηνε κάδρο στη κάμαρά σου
εγώ μπορώ χωρίς καρδιά αυτή δε ζει μακριά σου.



Μεσ' τσι καρδιάς μου το μπαξέ, τα πιο ωραία άνθη
είναι αυτά που φύτρωσαν απ' τα δικά σου πάθη.



Δώρο ζητώ απ' το Θεό, μικρή μου, την καρδιά σου,
για δεν μπορώ ούτε στιγμή να ζήσω χωριστά σου.



Τόσα τ' αστέρια τ' ουρανού, μα το φεγγάρι ένα
μες στο μυαλό μουέχω πολλές μα στην καρδιά εσένα.



Ο λογισμός με τη καρδιά, πάντα 'ναι τσακωμένοι
ο 'νας σε διώχνει μακριά κι η άλλη επιμένει.



Έχεις καρδιά που ο Θεός δεν έχει πλάσει άλλη,
να τα' χει τοσανά πολλά τα πλούτη και τα κάλλη.



Είναι μεγάλος θησαυρός, μικρή μου, η καρδιά σου,
χαρά σ' αυτό που η μοίρα του γράφει να ζει κοντά σου



Σκίσε το στήθος μου στα δυο και την καρδιά μου βγάλε
να νιώσω απ' τα χέρια σου το πιο όμορφο φινάλε.



Έβαλα κλειδαριά διπλή το μπέτι και κλειδώνω
μη μπαίνει άλλος στην καρδιά γιατί 'χω εσένα μόνο.



Θέλω φρουρός να στέκομαι στην πόρτα της καρδιάς σου
να μην τηνε πληγώσουνε ούτε στα όνειρά σου.



Σαν αγαπιούνται δυο καρδιές, πολλές χαρές θωρούνε
τσι πίκρες και τα βάσανα με θάρρος ξεπερνούνε.



Κάψε καρδιά μου τσι καημούς, που σ' άναψε η αγάπη -
γιατί 'ναι η μοίρα σου κακή και δε θα βγάλεις άκρη.



Tόλμησα και είπα τσι καρδιάς να σε απομακρύνει
μα κείνη μου 'πε ορθά κοφτά, εγώ χτυπώ για κείνη.



Καρδιές που είναι αληθινές κι αληθινά αγαπιούνται
όσο μακριά κι αν βρίσκονται, ποτέ δε λησμονιούνται.



Δεν τηνε κάνω την καρδιά κουμάντο μπλιό, μικρή μου,
γιατί την κυβερνάς εσύ μαζί με τη ζωή μου.



Ποτέ δε βρίσκεις δυο καρδιές να 'χουν την ίδια αξία
πάντα η καλή για την κακή θα γίνεται θυσία.



Παραλογίζεται η καρδιά σκάρτες ελπίδες τρέφει
και μένει σ'ένα έρωτα απού την καταστρέφει.



Δε την λυπούμαι την καρδιά, όσα κι ανε τραβήξει
αφού διαλέγει κι αγαπά χωρίς να με ρωτήξει.



Με τη καρδιά μου συνεχώς, είμαστε μαλωμένοι
γιατί διαλέγει να χτυπά για μια αγάπη ξένη.



Κρυφό καημό 'χω στη καρδιά και με 'χει μαραζώσει -
μα ποιός θα χάσει τη χαρά σ΄εμένα να τη δώσει.



Είπα κρυφά να σ 'αγαπώ, κρυφή χαρά πως θα 'σαι
μα δεν εβάσταξε η καρδιά κ' εξεφανέρωσά σε.



Του χωρισμού σου η συννεφιά με τ' ουρανού δε μοιάζει
γιατί σκεπάζει τσι καρδιάς τον τόπο κ 'όντε λιάζει.



Χίλιοι καημοί σε μια καρδιά, μ' αισθήματα γεμάτη
και να 'χει ελπίδα στη ζωή μια δανεική αγάπη.



Για σένα έχω τη καρδιά, παλάτι καμωμένη -
κ' έβαλα την αγάπη σου κι όσπου να ζω δε βγαίνει.



Έφυγες σαν τον αετό, που χάνεται στα ύψη
κ' εφόρτωσές μου την καρδιά πόνο καημό και θλίψη.



Εχάσανέ το από καιρό τα χείλη μου το γέλιο
γιατί 'χει κάμει ο στεναγμός εις τη καρδιά θεμέλιο.



Ήλιος καφτός η σκέψη σου κι ειναι η καρδιά μου χιόνι
και κάθε που σε θυμηθώ, ένα κομμάτι λειώνει.



Να 'ξερες πως μου φαίνεται, ο κόσμος μακριά σου
δε θα με πλήγωνε ποτέ η άπονη καρδιά σου.



Περνά ο καιρός, μα μέσα μου τίποτα δεν αλλάζει
γιατί 'χω μέσα στη καρδιά ένα κρυφό μαράζι.



Μέσα στο τζάκι τση καρδιάς μια φλόγα τρεμοσβήνει -
γιατ' η αχαριστία σου ν' ανάψει δεν τ' αφήνει.



Γιάντα τα μάθια σου τα δυο κι η τόση ομορφιά σου
δεν έχουνε συγγένεια ψεύτρα με την καρδιά σου



Κρατάς το νου μου αιχμάλωτο, και σκλάβα την καρδιά μου
και δεν μπορώ να ζήσω πια σα βρίσκεσαι μακριά μου.



Στιγμές που η σκέψη σταματά, και η καρδιά προστάζει
ανθρώπου νους δεν το χωρεί να τη καταδικάζει.



Κοντά σου ελπίδα και χαρά, το βλέμμα σου μου δίνει
μακριά σου νοιώθω σπ' τη καρδιά κάθε χαρά να σβήνει.



Μεσ τη καρδιά μου σ' εβαλα και πως θα πω το έβγα
που σ' άφησα και ρίζωσες όπου κι αν είχα φλέβα.



Μες τη καρδιά παλεύουνε το γέλιο και το δάκρυ
κι όμως πορίζουν και τα δυο 'σ των αματιών την ακρη.



Ένα κομμάτι τσι καρδιάς, γερό δεν έχει μείνει
από τσι μπόρες του σεβντά που πέρασα για κείνη.



Δεν αδικώ τη σκέψη μου, που βρίσκεται κοντά σου
μα τη καρδιά που δε μπορεί ν' αντέξει το σεβντά σου.



Δότης θα γίνω τσι καρδιάς, να μη ταφεί στο χώμα
για να μπορεί να σ' αγαπά κι από 'να ξένο σώμα.



Μην τα θωρείς τ' χείλη μου πως παίζουν πως γελούνε
μαύρες πληγές έχει η καρδιά μα δεν το ομολογούνε



Πόσες χιλιάδες όνειρα δε σβήνουν κάθε μέρα
κι αφήνουν έρημες καρδιές στη ταραχή τ'αέρα


Για τα Μάτια


Ποιος είδε τέτοιο πόλεμο να πολεμούν τα μάτια
δίχως μαχαίρια και σπαθιά να γίνονται κομμάτια



Τα μάτια σου αλλάζουνε της φύσης το κανόνα
και φέρνουνε τη άνοιξη στη μέση του χειμώνα.



Τα μαύρα μάθια ο Θεός σου τα δωκέ μικρή μου,
να δίδεις μόνο μαχαιριές και πόνους στο κορμί μου.



Τι μάθια είναι φως μου αυτά που δίχως να χουν γλώσσα,
σε κάθε τους γλυκιά ματιά να λένε χίλια τόσα!



Μπορεί μονάχα μια στιγμή, μάθια ν’ανταμωθούνε
και να περάσει μια ζωή , να μη λησμονηθούνε.



Τα ματιά σου μ' ανοίξανε πληγή που δεν θα γιάνει
κι αν θα βρεθεί ποτέ γιατρός δε θα βρεθεί βοτάνι.



Ο ήλιος βγαίνει το πρωί μα 'μένα ο δικός μου
βγαίνει μονάχα σα θωρώ τα δυό σου μάθια φως μου.



Των αματιών σου η ομορφιά τον ήλιο σκοτεινιάζει
κι αν είχε ο έρωτας μορφή θα'πρεπε να σου μοιάζει.



Διαβάζω το στα μάθια σου τι κρύβεις στην ψυχή σου,
προδόθηκες χωρίς να θες μικρή μου αμοναχή σου!



Δασκάλεψα τα μάτια μου,ψέματα να σου λένε
μπροστά σου να χαμογελούν και οπίσω σου να κλαίνε.



Τα μάτια σου δεν μοιάζουνε με μάτια τ' άλλου κόσμου
και εξάνοιξά τα μια φορά και πήρανε το φως μου.



Χαρώ τα γω τα μάθια σου πως έχεις μαθημένα
κάνουμε πως θωρούν αλλού αλλά θωρρούν εμένα.



Μια λίμνη στη στεγνή καρδιά γίνεται η ματιά σου
και μου δροσίζει τσι καϊμούς σε κάθε κοίταγμά σου!



Τα μαύρα μάθια τ' αγαπώ γιατί γλυκοκοιτούνε
και δίνουνε παρηγοριά σε κείνους που πονούνε.



Πίνω κρασί, δε με μεθεί ρακί δε με ζαλίζει
ως με μεθούν τα μάθια τζι ώντε μ'ανατρανίζει



Ωσάν τα κρίνα του αγρού που τη βροχή ποθούνε
έτσι ποθούν τα μάτια μου, τα μάτια σου να δούνε.


Για την Ομορφιά


Την ομορφιά της κάνε τη του φθινοπώρου αέρα.
Να ‘χω χαρά να την θωρώ τρείς μήνες κάθε μέρα.



Kαι ο Θεός άμα σε σε δει πετά απ’τη χαρά του
γιατι είσαι ενα απο τα εφτά στον κόσμο θαύματα του.



Στης σκέψης μου τον ουρανό η ομορφιά σου λιάζει
γι’ αυτο τελείως να χαθεί ο ήλιος δεν με νοιάζει.



Την ώρα που τα κάλλη σου στέκω και καμαρώνω,
να 'τανε τρόπος να μπορώ να σταματώ το χρόνο.



Ισόβια με δίκασε μικρή μου η ομορφιά σου
και δε μπορεί η σκέψη μου να φύγει απο κοντά σου.



Την ομορφιά σου αν έπαιρνε γύρω μου το σκοτάδι
δεν θα με νοιάζει να ‘τανε όλη η ζωή μου βράδυ.



Αυγή κι’ ηλιοβασίλεμα λένε ομορφιές του κόσμου!
Φαίνεται πως δεν είδανε τα δυο σου μάτια φώς μου!



Αφού τ’ αστέρια βρίσκονται στον ουρανό γλυκιά μου
εσύ στη γη ίντα ζητάς κι έκαψες την καρδιά μου.



Δεν βγαίνει από τη σκέψη μου τ’όμορφο πρόσωπό σου
και με κρατά αιχμάλωτο κάθε χαμόγελό σου.



Όπλο ακατανίκητο έχεις την ομορφιά σου,
γι’ αυτό και πάντα γίνονται μόνα ζυγά δικά σου.


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ©COPYRIGHT
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! H ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗ365 https://kriti365.blogspot.gr/ https://krhth365.blogspot.gr/ ) δημοσιεύει άρθρα τηρώντας κατά γράμμα τον Νόμο Ν.2121/1993 περί πνευματικών δικαιωμάτων,δημοσιεύοντας άρθρα για λόγους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για ενημέρωσης και εκπαίδευσης (αρ.25) τόσο των μελών της ομάδας όσο και όλης της ανθρωπότητας , επίσης χρησιμοποιεί της παράθεσης σύντομων αποσπασμάτων άρθρων , βιβλίων , και συγγραμμάτων νομίμως δημοσιευμένων για την υποστήριξη της γνώμης εκείνου που τα παραθέτει και την κριτική της γνώμης των αναγνωστών και των blogger του ιστοτόπου μας υπό την προϋπόθεση ότι ΠΑΝΤΑ αναφέρεται η προέλευσή τους και ο δημιουργός και εκδότης τους (α.19) με ενεργό LINK και παραπέμπει στην αρχική πηγή δημοσίευσης. Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους χρήσης , και τις και υπάγονται στις εξαιρέσεις του Ν.2121/1993
Επίσης ΠΡΟΣΕΧΟΜΕ ΠΑΝΤΑ να δημοσιεύομε άρθρα χρησιμοποιώντας σαν πηγές ιστοσελίδες , άρθρα , βιβλία , Video, και έντυπα που οι κάτοχοι τους ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ την αναδημοσίευση του περιεχομένου τους , ΠΑΡΟΛΑ αυτά αν κάποιος κάτοχος πνευματικά προστατευμένου Creative Commons περιεχομένου εντοπίσει τμήμα του έργου του στον ιστότοπο μας παρακαλούμε να επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ μαζί μας για να το ΔΙΑΓΡΑΨΟΜΕ ΑΜΕΣΟΣ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ( π.χ να προλογίσει το περιεχόμενο και ο ΕΝΕΡΓΟΣ σύνδεσμος να παραπέμπει σε ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο για την αγορά των βιβλίου του ) .

Ερωτικές Μαντινάδες

Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.